Wednesday, March 24, 2010

Info on Tabita Skin care

Apa berlaku bila kita mula pakai Tabita Skincare:,
1.Minggu pertama(1-20 hari), muka rasa tegang, pedih, ada yang rasa gatal sedikit dan di ikuti dengan pengelupasan. (pengelupasan ini cukup minimal).Ini berlaku kerana Tabita sedang dalam proses mengecilkan pori2 anda dan meratakan kulit yang tak sekata serta menanggalkan sel mati.
2.Hari seterusnya muka akan nampak berubah,gatal2(jika ada) akan hilang dan kulit nampak putih dan pori2 akan mengecil.
Saya membilang hari di diari sebab tak sabar melihat wajah yang InsyaAllah akan berubah.....berubah bukan le sampai orang tak kenal, hanya sekadar tak ada le lubang2 , parut dan nampak muda dari usia.
Ya nampak muda dari usia yang sebenar memang idaman semua kaum hawa...tak caya pi tanya le sesiapa je! Kalau ada yang bagi komen yang you ni nampak muda, mesti senyum sendiri (kalau tidak pun senyum dalam hati!!!) betul tak? Apa yang kita harus ucapkan ialah....Alhamdulillah! Semua tu kurnia Allah pada hamba Nya yang berusaha. Allah suka yang cantik , jadi kita mesti nampak cantik untuk suami(yang dah bersuami),atau untuk famili kita. Biar mereka rasa bangga bila berjalan dengan kita.Tak semestinya kita pakai yang mahal2,mencukupi kalau kita jaga diri(muka dan badan) dan berdandan mengikut kemampuan kita.

No comments:

Post a Comment