Wednesday, March 24, 2010

Kandungan Tabita





Sebelum saya menawarkan apa2 produk, selalunya saya akan membuat kajian yang mendalam dan akan mencubanya di badan/muka saya dahulu. Ini adalah satu amalan yang saya sering lakukan sebab saya adalah seorang pengusaha salon kecantikkan.Jika kita nak tahu keberkesanan sesuatu produk, kita mesti menggunanya dahulu.
Tabita juga begitu. Saya sudah mencubanya dan memang ianya berkesan terutama jika anda mempunyai masaalah pori2(open pores), pigmentasi,kesan (parut)jerawat,lubang2 bekas jerawat dan kedutan dan tak lupa juga jika anda mempunyai kulit muka yang agak kusam (dark skin tone).
Kenapa Tabita menjadi pilihan?
1.Tabita hanya menggunakan bahan dari alam semulajadi. Bahan2 yang digunakan adalah Japanese Papaya, Japanese Tea, Serbuk Mutiara, Collagen, Vitamin C dan E.
2.Tabita sesuai untuk semua jenis kulit (berminyak/normal)
3.Tabita dapat mengimbangkan keadaan kulit muka (kalau berminyak, ianya akan jadi normal)
4.Tabita dapat mengecilkan pori2.Pori2 selalunya membesar bila usia kita semangkin lanjut.
5.Tabita dapat menegangkan dan meremajakan kulit anda
6.Tabita tanpa HYDROQUINON.Jika anda menggunakan produk ini, muka anda tak akan menjadi merah walaupun di bawah sinaran matahari!!!
6.Tabita dapat menanggalkan sel mati di muka anda.
Saya dah membaca banyak tentang ekstrak papaya . Saya akan menceritanya lebih lanjut di posting yang akan datang.
Selamat mencuba!!!!

No comments:

Post a Comment