Thursday, March 25, 2010

Bahan Utama Tabita




Ok, seperti saya janjikan, saya ingin berkongsi pengetahuan tentang Tabita secara lanjut.
Bahan utama yang di guna adalah Pepaya Jepun(Japanese papaya -lihat gambar di atas).Pepaya mengandungi enzyme yang dikenali sebagai 'Papain'.Orang2 Jepun memang sudah lama membuat kajian tentang enzyme ini dan mereka telah menggunakan enzyme ini untuk produk2 skincare yang berunsur anti-penuaan (Anti-Aging Products).
Di dalam Tabita, ekstrak pepaya ini telah dijadikan sebagai bahan utama. Olih itu kita akan terasa betapa bagusnya Tabita apabila kita mencubanya. Bukan senang nak dapatkan ekstrak pepaya. Bukan bolih di korek/cungkil begitu aje!!!
Satu lagi bahan yang penting di dalam Tabita ialah Serbuk Mutiara.Di Korea/Jepun, serbuk mutiara adalah bahan yang paling penting pada mana2 skincare, sebab ianya dapat memberi khasiat yang bagus pada kulit.Serbuk Mutiara juga adalah bahan yang penting untuk merawat anti-penuaan.
Bahan2 lain seperti kolagen, vitamin C dan E serta teh jepun juga di campur untuk ramuan Tabita.
Semua produk Tabita sangat baik dan tanpa kesan sampingan. Ianya sesuai untuk semua jenis kulit dan jika di pakai secara teratur, kesannya akan nampak dengan cepat. Kulit anda akan kelihatan putih, segar , tidak berminyak dan tanpa bintik2 hitam lagi.

No comments:

Post a Comment