Saturday, March 13, 2010

Hi, I 'm back online




Well!!! Goodness gracious me! We are already in March 2010! How time flies!
I have disappeared for almost 3 months! Now I am back with new product. It is called Tabita skin care.
I am going to explain all about Tabita skincare in Bahasa.
Terdapat berbagai macam produk kecantikan atau kosmetik untuk membuat kulit wajah anda menjadi lebih baik, namun sayangnya banyak diantara produk tersebut yang menggunakan bahan-bahan berbahaya bagi manusia, seperti mercury dan hydroquinone. Bahan2 berbahaya tersebut dapat menyebabkan kanser kulit. Memang tidak dapat dinafikan, hampir semua produk kecantikan/kosmetik yang berhubung kait dengan kulit, pasti menggunakan mercury, namun penggunaan mercury ini hanya dalam ukuran yang dibenarkan, yang tidak membahayakan manusia.
Kenapa mesti guna Tabita skin care?
Tabita Skincare adalah satu produk kecantikan yang menggunakan berbagai macam bahan alam semula jadi, terutama dari ekstrak pepaya.
Salah satu faedah utama yang terdapat dari Ekstrak pepaya ialah bahan ini dapat menstabilkan keadaan kulit. Kulit yang semula kering, akan menjadi biasa, begitu juga untuk kulit yang berminyak, akan di stabilkan menjadi biasa.Selain dari itu, ekstrak pepaya juga dapat mengatasi pigmentasi pada kulit. Dengan ini dapat kita membuat kesimpulan bahawa produk tabita sangat sesuai untuk semua jenis kulit dan semua masalah kulit InsyaAllah.
Selain ekstrak pepaya tabita skincare juga mengandungi vitamin A, C dan E yang sangat baik dan diperlukan untuk kulit. Vitamin A dapat membantu mengeringkan jerawat, sehingga mencegah jerawat itu untuk muncul semula. Vitamin C pula dapat berfungsi mencerahkan kulit dan menyegarkan kulit, sehingga kulit anda nampak lebih segar dan cerah. Bila ini berlaku, anda akan kelihatan cantik secara natural.
Produk tabita dapat mengatasi berbagai macam masalah kulit seperti:
1.Jerawat
2.Pigmentasi
3.warna kulit yang tidak sekata
4.Bintik2 yang timbul kerana matahari
5.Kulit kusam
6.Keadaan kulit yang tidak rata kerana bekas jerawat dan
7.Parut bekas jerawat.
Jadi fungsi utama produk tabita adalah
1.mencerahkan warna kulit,
2.menegangkan kulit,
3.meratakan kulit yang rosak kerana jerawat dan
4.menghilangkan bintik-bintik diwajah.



DISCLAIMER: Visible results after using product varies for each user, depending on various conditions.

No comments:

Post a Comment